01 augustus 2011

Nieuwsberichten verplaatst

De nieuwsberichten die tot nu toe hier geplaatst werden, kunnen jullie voortaan vinden op de website DuurzamerWerken.

Het aantal berichten op deze blog werd zo groot, dat het bijna onmogelijk werd nieuws goed terug te vinden.


DuurzamerWerken is ingedeeld in categorieën, die elk doorzoekbaar zijn. In de zomerperiode zal door vakantie het nieuws niet dagelijks ververst worden, maar na de zomer gaan we echt los. Op de agenda staan diverse dossiers, een agenda en een wekelijkse nieuwsbrief. Wil je die ontvangen, meld je dan vast aan.

De berichten van DuurzamerWerken zullen wel als link op deze blog verschijnen.

Deze blog wordt niet opgeheven, maar zal in plaats van nieuwsvoorziening, meer de functie krijgen die het oorspronkelijk had: namelijk als blog. Dus meer opinie en meningsvorming. Wat mij betreft niet alleen van mij, maar ik nodig iedereen uit om zijn of haar idee over het verduurzamen van werkomgevingen te delen. Sta je hier open voor, stuur mij dan een mail.
Uiteraard nodig ik ook iedereen uit om ervaringen te delen in de Linkedin Groep Duurzaam Kantoor, via Twitter @duurzaamkantoor en via de Facebookpagina DuurzamerWerken.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren? Graag! Maar de redactie keurt reacties wel eerst even goed.